ساخت سخت افزار و نرم افزار تاچ اسکرین

تبدیل تلویزیون به ساین ایج
تبدیل تلویزیون به ساین ایج
اکتبر 5, 2018
نصب 3 دستگاه مانیتور میز کنفرانس (CM05) در سازمان برنامه و بودجه شهرکرد
نصب مانیتور میز کنفرانس سازمان برنامه و بودجه شهرکرد
اکتبر 5, 2018
Show all

ساخت سخت افزار و نرم افزار تاچ اسکرین

ساخت سخت افزار و نرم افزار بخش تاچ اسکرین

ساخت سخت افزار و نرم افزار بخش تاچ اسکرین

ساخت سخت افزار و نرم افزار بخش تاچ اسکرین و همچنین کنترل خروجی دستگاه ازون تراپی

با همکاری شرکت شایگان اندیش و مرکز جامع تحقیقات و اطلاعات ازن

هم اکنون افراد بسیاری هستند که با معضلات و مشکلات فراوانی نسبت به ترمیم زخم ها دست به گریبان بوده و علاوه بر بیمار، نزدیکان و آشنایان آنان نیز به نوعی در مشکلات آن سهیم می باشند. زخم ها آنقدر متنوع هستند که نمی توان جز از راه دسته بندی آنها، به یک طرح درمانی منظم با توجه به شیوه های متفاوت دست یافت. امروزه راه های متفاوتی برای مبارزه با زخم ارائه و پیشنهاد گردیده که عموماً در بسیاری از زخم ها به عنوان کمک درمان محسوب می شوند. دسته بندی زخم ها را با توجه به شکل ظاهری و پیشرفت آنان به انواع قرمز، زرد ، سیاه، مختلط و فشاری شرح داده و سپس راه های درمان را ذکر می کنیم

ادامه مطلب در سایت اصلی …

نرم افزار مدیریت متمرکز (استفاده شده در سوپر میدیا)

سال ۱۳۹۰ شرکت شایگان اندیش تبلیغات رسانه ای در نقطه فروش را به عنوان ابزاری مفید و قدرتمند جهت اطلاع رسانی و افزایش فروش در سوپر مارکت های منتخب شهر تهران به خدمات خود افزود.در این سیستم نمایشگر ۳۲ اینچ مستقر در فروشگاه ها به برنامه نرم افزاری مجهز شده است که این برنامه امکان تبلیغات به طور آنلاین در نقاط مختلف را فراهم می سازد. نرم افزار اختصاصی این رسانه که در کوتاهترین زمان ممکن تغییراتی را در تیزر ها به طور همزمان اعمال کرده و همچنین امکان گزارشگیری از میزان پخش هر تیزر بر حسب دوره زمانی را فراهم می کند.

تبلیغات جذاب بر روی مارکهای تجاری و کالاهای گوناگون تمایل به خرید را در خریداران، درست در نقطه فروش افزایش چشم گیر و قابل ملاحظه ای می دهد. بمنظور اثر بخشی این رسانه، نمایشگر موجود در این فضای مخصوص چیدمان کالاها جایگزین شده است. هم اکنون این سیستم در ۲۵۰ سوپر مارکت منتخب در تهران در حال بهره برداری می باشد.

این پروژه به سفارش شرکت راهبر ایده انجام گرفته است. سایت شرکت راهبر ایده : www.rahbar-idea.com

دیدگاه ها بسته شده است