تاچ اسکرین – سایبر اسکرین

دستگاه اکوتاچ ECHO TOUCH
دستگاه اکوتاچ ECHO TOUCH
اکتبر 5, 2018
نرم افزار دیجیتال ساین ایج
نرم افزار دیجیتال ساین ایج
اکتبر 5, 2018
Show all

تاچ اسکرین – سایبر اسکرین

تاچ اسکرین

تاچ اسکرین

تاچ اسکرین – سایبر اسکرین

طراحی و ساخت سیستم های تاچ اسکرین

تاچ اسکرینسایبر اسکرین مدت ۱۶ سال است که از اولین سیستم تاچ اسکرین نوری ساخت این شرکت میگذرد. این سیستم ها بنام سایبراسکرین (یا اطلاع نما) معروف شده است . خصوصیت اصلی این سیستم ها در مقاوم بودن و حساس بودن صفحه نمایش آنهاست زیرا نیاز به لمس واقعی صفحه ندارند و با کوچکترین اشاره ای کار میکنند. از این سیستمها عمدتا بعنوان سیستم اطلاع رسانی بانکی و آموزش بانکداری الکترونیک استفاده شده است و بانکهای اقتصاد نوین و تجارت از آن استفاده مینمایند.

خصوصیت دیگر سیستمهای تاچ اسکرین استفاده از یک رادار التراسونیک است که فاصله مشتری با دستگاه را متوجه شده و عکس العملهای بخصوصی را در برنامه دستگاه سبب میگردد. مثلا با نزدیک شدن مشتری به او خوش آمد گفته و راهنمایی میکند و هنگام رفتن مشتری خداحافظی مینماید.

در ذیل به برخی از محصولات تاچ اسکرین شرکت در این شاخه اشاره گردیده است .

سایبر اسکرین پروجکشنی ( Projectional )

تاچ اسکرین – سایبر اسکرین صفحه نمایش گسترده ایست در اندازه های ۶۰ الی ۱۰۰ اینچ این تابلوی هوشمند توسط یک پروژکتور ، تصویر خروجی کامپیوتر را بر روی صفحه نمایش می دهد . کاربر می تواند با اشاره انگشت به نقاط این صفحه اطلاعات و مطالب مورد نظر را دریافت کند . این سیستم در موزه ها ، مراکز آموزشی ، سمینار ها ، کنفرانس ها ، مراکز گردشگری و … کاربرد های بسیار دارد .

سایبر اسکرین پلاسما

در این نوع سایبر اسکرین ، بجای دیتا پروژکتور از تلویزیون پلاسما در اندازه های ۴۲ و ۵۰ و ۶۰ اینچ استفاده می گردد . این سیستم پرتابل و قابل حمل و نقل به نمایشگاه ها و اماکن دیگر است .کاربرد ویژه این دستگاه علاوه بر اطلاع رسانی ، ارائه تبلیغات در نمایشگاه ها ، بانک ها و ادارات می باشد .

کیوسک سایبر اسکرین

این نوع سیستم سایبر اسکرین ، یک سیستم کامل تک کاربره با نمایشگر ۱۵ تا ۱۹ اینچ و یک کامپیوتر است . این سیستم به راحتی قابل حمل و جابجایی است . نوع کاملتر این دستگاه با بلند گو و پرینتر ( جهت استفاده در بانک ها و … ) همراه است . این کیوسک ها برای مراکزی مانند تالار های بورس و بانک ها که استفاده تک نفره از سیستم مورد نظر است ، پیشنهاد می شود .

کیوسک سایبراسکرین (InfraRed Touch) کارگزاری بورس بانک سپه میدان آرژانتین

سایبراسکرین پرتابل نمایشگاهی مدل AVR 9900 بانک تجارت

دیدگاه ها بسته شده است